
Sponsorem nagród turniejowych jest MicroArtStudio:
Rozpiski na 400pkt MUSZĄ obowiązkowo zawierać CONAJMNIEJ jednego TAG'a oraz opcjonalnie Hi o łącznej wartości minimum 100pkt, w wypadku gdy TAG, bądź kombinacja TAG'a i Hi ma łączną wartość na przykład 99pkt, natenczas można złożyć rospiskę na 399pkt i ten jeden niewykorzystany punkt zaliczyć na poczet wymaganych 100pkt.
Scarface & Cordelia pomimo iż w parze kosztują 68pkt to sam TAG wart jest jedynie 51pkt!
Ograniczenie rozkazów w rozpisce to 16 wliczając rozkazy Regularne, Nieregularne oraz Impety. Rozkaz Porucznika jeśli posiada on cechę Strategos (dzięki czemu staje się on Regularny) liczony jest do limitu 16 rozkazów).
Turniej odbędzie się u mnie w mieszkaniu...oraz w piwnicy. Na razie limit graczy to 8 ale nie jest wykluczone że wzrośnie do 10...zależy od dostępności blatów, kobyłek...no i miejsca.
Turniej jest dwudniowy, dwie misje każdego dnia, integracja wieczorem/nocą z soboty na niedzielę (w pobliżu stacja benzynowa na której alkohol można kupić/dokupić 24/7). Postanowiłem zaprosić chłopaków z Płocka po tym jak ostatnio zorganizowali turniej wyłącznie dla ekipy z Warszawy.

Misje:
Sobota 7.01.2017:
Pierwsze Starcie: Biotechvore (Top-Tier)
Paringi po pierwszym starciu, rzuty na Medevac i/lub Cubevac (**Spec-Ops) oraz aktualizacja rozpisek, wydawanie punktów na drzewka rozwoju przed drugim starciem.
Drugie Starcie: Decapitation
Paringi po drugim starciu, rzuty na Medevac i/lub Cubevac (**Spec-Ops) oraz aktualizacja rozpisek, wydawanie punktów na drzewka rozwoju przed trzecim starciem.
Niedziela 8.01.2017
Trzecie starcie: Safe Area
Paringi po trzeciej bitwie, rzuty na Medevac i/lub Cubevac (**Spec-Ops) oraz aktualizacja rozpisek, wydawanie punktów na drzewka rozwoju przed starciem finałowym.
Finałowe starcie: Show of Force
Wyniki.
Uczestnicy:
Banzaj (N7389)
Leigabar (C5841)
JaWe (D3428)
Wojciech Olaszek (J1533)
Venator (I5843)
Sathuli (N5603)
Azalod (I0859)
jesus (Z8237)
Lista rezerwowa:
Zippy (Z1222)
Olbryba (F9213)
WAŻNE:
Turniej zamieszczony na stronie ITS. Zapraszam do rejestracji!!!
https://its.infinitythegame.com/event/6101
Element kampanii który będziemy w naszym turnieju uskuteczniać polega na podwójnej wadze punktów zdobywanych w trakcie starć. Poza wynikami turniejowymi punkty te mogą zostać wydane na Spec-Ops'a (zgodnie z ARMY V) lub na jedno (lub więcej DOPIERO po zdanym 'promotion roll'u') z drzewek 'Military Specialties'. 16XP na początek (przyznane przed turniejem) można wydać TYLKO na rozwój Spec-Ops'a!
Poniżej znajdują się opcje do wykupienia w poszczególnych specjalizacjach. Poniżej nie znajdują się wszystkie spośród tych w Campaign Paradiso bo nie wszystkie są wciąż atrakcyjne.
Mobile Reserve Spec.
LEVEL 1 - 2XP: +5 Army Points
LEVEL 2 - 5XP: +10 Army Points
LEVEL 3 - 9XP: +10 Army Points
LEVEL 4 - 14XP: +15 Army Points
Logistics Spec.
LEVEL 1 - 2XP: +3 to promotion roll
LEVEL 2 - 5XP: +1SWC & +3 to promotion roll
LEVEL 3 - 9XP: +1SWC & +3 to promotion roll
LEVEL 4 - 14XP: +3 to promotion roll
Support Force Spec.
LEVEL 1 - 2XP: +1 to AVA of 1 TROOP
LEVEL 2 - 5XP: +1 to AVA of 1 TROOP (different to the previous level)
LEVEL 3 - 9XP: +1 to AVA of 1 TROOP (different to the previous levels)
LEVEL 4 - 14XP: all figures with STR get +1 point of STR (Max.3)
PSI-OPS Spec.
LEVEL 1 - 2XP: +10% higher threshold for Retreat
LEVEL 2 - 5XP: +10% higher threshold for Retreat
LEVEL 3 - 9XP: +1 Mercenary figure without paying cost or SWC (za wyjątkiem Scarface'a & Cordelii oraz Anacondy i Armanda LeMuet), NIE DZIAŁA dla CA oraz TOHAA!
LEVEL 4 - 14XP: all figures possess the Religious Troop special skill
Są też ograniczenia związane z niekomapatybilnością frakcji i najemnika:
Aleph - Avicenna, Bashi Bazouks, Highlander Caterans, McMurrough, Miyamoto Mushashi, Senor Massacre, Yuan Yuan
Army list with Highlander or Hassasin troops - Druze Shock teams
Panoceania - Highlander Caterans, Valerya Gromoz
Yu Jing - Kempeitai, Senor Massacre, Yuan Yuan
Haqqislam - Highlander Caterans
Immediate Deployment Spec.
LEVEL 1 - 2XP: +3 to the initiative roll
LEVEL 2 - 5XP: +3 to the initiative roll
LEVEL 3 - 9XP: choose side of the table
LEVEL 4 - 14XP: initiative and deployment automatically won
Promotion Roll d20
Armies of the Human Sphere 1
Alien Armies (CA & Tohaa) 1-4
Po starciu zakończonym zwycięstwem, tenże gracz otrzymuje +3 do promotion roll (1-4 dla Humn Sphere, 1-7 dla CA & Tohaa). Posiadanie na koniec gry na stole modelu z cechą Journalist L1 dodaje +3 do tego rzutu.
Journalist L1
Applies a Bonus of +3 to the Promotion Roll.
Journalist L2
Applies a Bonus of +6 to the Promotion Roll.
Journalist L3
Applies a Bonus of +9 to the Promotion Roll.
If at the end of a scenario, the player has a figure possessing the Journalist Special Skill, in Normal state on the game table, he can apply a Bonus of +3 to the CUBEVAC Roll
MEDEVAC d20
__________Ariadna & Morat_______Haqqislam_______Other Faction
Doctor__________15________________16_______________15
Paramedic_______15________________12_______________12
-_______________14_________________9________________9
CUBEVAC d20
___________________Panoceania___Yu Jing___Haqqislam___Nomads___Shasvastii___Aleph___Other Faction
Doctor and Baggage______15_________16________15_________15_________15_______20_________15
Doctor_________________12_________12________14_________13_________12_______20_________12
Baggage________________11_________10________9__________10_________9________20_________9
AI beacon___________________________________________________________________20_________
-______________________2___________2_________2__________2__________4________20_________2
Aleph po bitwie z CA NIE MA rzutu na Cubevac!
*Taggy: The annoying feeling when one wears a new article of clothing, whose labels chafe your neck.
(UrbanDictionary.com)
** w przypadku gdy Spec-Ops w trakcie misji zostanie ranny (stan Unconscious) lub zejdzie ze sceny a odpowiednie rzuty (Medevac i Cubevac) zakończyły się niepowodzeniem, gracz zobowiązany jest stworzyć kolejnego Spec-Ops'a mając do dyspozycji ilość punktów XP pomniejszoną o 4/2/0 pkt odpowiednio dla 1/2/3 zgonu/stanu Unconscious, na koniec starcia, w trakcie turnieju.