by Ezoghoul » July 8th, 2018, 6:59 pm
by Godeyes » July 10th, 2018, 1:54 pm
by Alkasyn » July 10th, 2018, 2:26 pm
by Pająk » July 10th, 2018, 2:46 pm
by Alkasyn » July 10th, 2018, 2:51 pm
Pająk wrote:ja
mnie bardziej w skali kraju brakuje trochę większej mobilności graczy. Są środowiska, które się zamykają we własnym sosie i w ogóle nie jeżdżą, lub jeżdżą pojedyncze osoby. Brakuje mi też trochę formalizacji sceny etc., ale zwykle jak ktoś porusza ten temat to jest zakrzykiwany, że próbuje warhameryzować środowisko :-)
by Pająk » July 10th, 2018, 3:12 pm
Alkasyn wrote:Pająk wrote:ja
mnie bardziej w skali kraju brakuje trochę większej mobilności graczy. Są środowiska, które się zamykają we własnym sosie i w ogóle nie jeżdżą, lub jeżdżą pojedyncze osoby. Brakuje mi też trochę formalizacji sceny etc., ale zwykle jak ktoś porusza ten temat to jest zakrzykiwany, że próbuje warhameryzować środowisko :-)
Jeśli masz potrzebę usystematyzowania sceny, to to zrób. Ludzie zagłosują nogami, jak zwykle.
by Dark Daturazi » July 10th, 2018, 4:43 pm
by Hansolo » July 11th, 2018, 6:31 am
I would take gameplay over authenticity for a science-fiction board game any day of the week.
by Konuhageruke » July 11th, 2018, 9:49 am
by Nuada Airgetlam » July 11th, 2018, 3:15 pm
Konuhageruke wrote: chyba, że centrala zamówi tylko 3 startery Tunguski na premierę .
by leigabar » July 13th, 2018, 8:56 am
by Mroczyslaw » July 13th, 2018, 7:48 pm
by costi » July 14th, 2018, 8:53 am
by Mroczyslaw » July 14th, 2018, 8:39 pm
costi wrote:Jak dla mnie, CB zaczęło trochę za bardzo kombinować. Co chwila nowe operacje, "sezon" ITS nie wytrzymuje chyba nawet roku i zaraz wychodzi nowy.
Niby fajnie, bo się dzieje, ale jak dla mnie tempo zmian jest za duże. Nie zdążę się porządnie wgryźć w to co jest i już zmiany. Mam więc odwrotne od Mroczysława odczucia
Porzuciłem trochę Infinity na rzecz X-WInga i z perspektywy gracza, który nie siedzi w tym na bieżąco, to czuję się lekko zagubiony.
by Hansolo » July 14th, 2018, 9:50 pm
I would take gameplay over authenticity for a science-fiction board game any day of the week.
by Pająk » July 14th, 2018, 10:11 pm
by Mroczyslaw » July 15th, 2018, 9:22 am
by Hansolo » July 15th, 2018, 10:18 am
I would take gameplay over authenticity for a science-fiction board game any day of the week.
by Usashi » July 15th, 2018, 10:25 am
by Dark Daturazi » July 15th, 2018, 10:33 am
by Mroczyslaw » July 15th, 2018, 10:34 am
by Narrator » July 16th, 2018, 6:56 pm
by Mroczyslaw » July 16th, 2018, 6:59 pm
by Alkasyn » July 16th, 2018, 8:44 pm
Mroczyslaw wrote:Nowe proxy sa... od HS:P Wiec data sie zgadza.
Scylla i Draikos byly w roku HS. Fakt, zapomnialem o Danavie.
Czekaj, ale nawet nie klocac sie - 3 lata i 3 jednostki? Powaznie?
Baku w miedzyczasie mial Taskmastera... 1 jednostka.
Corregidor... Mhm;)
Leciec dalej?:D
by Mroczyslaw » July 16th, 2018, 8:52 pm
by Errhile » July 17th, 2018, 7:46 am
Mroczyslaw wrote:Nowy content dla armii.
Spojrz jak stare armie/sectoriale sa zaniedbane w ZDECYDOWANEJ wiekszosci.
Ewentualny nowy content nie wnosi na ogol nic (pozdrowienia dla Androbiedy i Alefu, jedynej nowosci od 3 lat jesli nie dluzej... dla CALEJ armii!).
Sorry, ale tak nie da sie utrzymac zainteresowania gra.
Jasne, jest wiele akcji majacych przyciagnac nowych graczy, ale to starzy tworza community:)
Bo przeciez nikt nie liczy na to ze kampanie BoW spelnia ta role lol.
by Alkasyn » July 17th, 2018, 8:46 am
Mroczyslaw wrote:Czekalem na to
Juz zupelna porazka:D Chociaz tu akurat gejmplej sie zmienil wraz z pokemonami;P Ale to tez rok HS:) Potem byly smurfy i tyle.
by pak0 » July 17th, 2018, 9:48 am
by Arbiter Elegancji » July 17th, 2018, 12:15 pm
pak0 wrote:Niestety Infinity jest dosyć skomplikowanym systemem.
by Mroczyslaw » July 17th, 2018, 12:51 pm