Moderators: Alkasyn, SamboR, Mroczyslaw
by Varred » October 1st, 2017, 7:45 pm
by Pająk » October 1st, 2017, 8:12 pm
by Maniac » October 1st, 2017, 8:43 pm
by Narrator » October 1st, 2017, 8:48 pm
by Varred » October 2nd, 2017, 1:35 am
14. LOOTING AND SABOTAGING: The Is it allowed to use CC special skills against the AC2? ANSWERED Yep. why not?
12: LOOTING & SABOTAGING: As written, D-Charges cannot be used against the AC2 because they lack Anti-Material trait in CC mode. Is this intended? ANSWERED D-Charges may be used against the AC2
LOOTING & SABOTAGING Can you affect the AC2 by placing and detonating D-Charges or do you have to use CC Mode? ANSWERED You have to use the CC Mode. The AC2 can only be damaged by CC Attacks with CC Weapons.
by Maniac » October 2nd, 2017, 8:54 am
Varred wrote:Maniac. Powiedz mi w którym miejscu nie umiem w czytanie o czemu się tak spinasz?
by Mroczyslaw » October 2nd, 2017, 9:58 am
by KędzioR_vo » October 2nd, 2017, 11:20 am
Maniac wrote:Varred wrote:Maniac. Powiedz mi w którym miejscu nie umiem w czytanie o czemu się tak spinasz?
Ja się nie spinam. Zobaczyłem Twoją wypowiedź, stwierdziłem po prostu fakt, co trochę potwierdzasz dalszym postem - na prośbę o sprecyzowanie jak to używamy wrzuciłeś post, w którym w moim odczuciu niezbyt ogarnięty Warcor przekleja niezbyt ogarniętą/lakoniczną odpowiedź gościa, który nie jest w żaden sposób powiązany z CB. To nie jest wiążąca, ani oficjalna odpowiedź, tylko zwykłe "internet powiedział, że"
by Maniac » October 2nd, 2017, 11:47 am
KędzioR_vo wrote:Ale Maniac zdajesz sobie sprawę, że HellLois, który "FAQuje" scenariusze ITS, to jest gość z CB?
by Mroczyslaw » October 2nd, 2017, 11:49 am
by Darek_CTR » October 3rd, 2017, 5:46 pm
by Hansolo » October 3rd, 2017, 6:56 pm
Darek_CTR wrote:1. Odnośnie używania d-charges w scenariuszu Looting and sabotaging, kierując się wytycznymi Helloisa, można ich użyć tylko w CC - nie można odpalić zdalnie. Można używać martial arts i wszelkich innych modyfikatorów do walki wręcz.
I would take gameplay over authenticity for a science-fiction board game any day of the week.
by Darek_CTR » October 3rd, 2017, 9:38 pm
Hansolo wrote:Chciałbym jeszcze upewnić się co do jednej rzeczy:Darek_CTR wrote:1. Odnośnie używania d-charges w scenariuszu Looting and sabotaging, kierując się wytycznymi Helloisa, można ich użyć tylko w CC - nie można odpalić zdalnie. Można używać martial arts i wszelkich innych modyfikatorów do walki wręcz.
Czy w związku z tym można za pomocą Martial Arts (np. L2) podbić damage D-Charges? Czy jest na stałe ustawiony na 14 i nie ma zmiłuj?
by Narrator » October 3rd, 2017, 9:52 pm
by Mroczyslaw » October 3rd, 2017, 9:52 pm
Darek_CTR wrote:
3. Drzwi otwierają się na koniec rozkazu, co wynika z zasad gry: efekt działań jest aplikowany na końcu.
by Pająk » October 3rd, 2017, 9:57 pm
Narrator wrote:Niby nic bezpośrednio nie jest zapisane, co by przeszkadzało, ale na logikę raczej wychodzi, że to jest bonus do PH
by Darek_CTR » October 4th, 2017, 7:55 am
Mroczyslaw wrote:Darek_CTR wrote:
3. Drzwi otwierają się na koniec rozkazu, co wynika z zasad gry: efekt działań jest aplikowany na końcu.
Oczywiscie!;D
Ale nie o to jest pytanie xD
Nie wiem czy stosujemy wykladnie Palanki czy inna?
by Venator » October 4th, 2017, 8:11 am
Darek_CTR wrote:Hansolo wrote:Chciałbym jeszcze upewnić się co do jednej rzeczy:Darek_CTR wrote:1. Odnośnie używania d-charges w scenariuszu Looting and sabotaging, kierując się wytycznymi Helloisa, można ich użyć tylko w CC - nie można odpalić zdalnie. Można używać martial arts i wszelkich innych modyfikatorów do walki wręcz.
Czy w związku z tym można za pomocą Martial Arts (np. L2) podbić damage D-Charges? Czy jest na stałe ustawiony na 14 i nie ma zmiłuj?
Ze smutkiem stwierdzam, że nie potrafię na szybko znaleźć niczego, co by w tym przeszkadzało. Ktoś ma jakieś przeciwne sugestie?
by Mroczyslaw » October 4th, 2017, 9:27 am
Darek_CTR wrote:Mroczyslaw wrote:Darek_CTR wrote:
3. Drzwi otwierają się na koniec rozkazu, co wynika z zasad gry: efekt działań jest aplikowany na końcu.
Oczywiscie!;D
Ale nie o to jest pytanie xD
Nie wiem czy stosujemy wykladnie Palanki czy inna?
Rozwiniesz myśl?
by Darek_CTR » October 4th, 2017, 10:11 am
by Mroczyslaw » October 4th, 2017, 10:20 am
Darek_CTR wrote:Rozumiem, o co chodzi. Ponownie, disclaimer: nie twierdzę, że to, co napiszę poniżej jest jedynym słusznym rozwiązaniem, ale najprościej i najbardziej czytelnie będzie ustalić: drzwi otwierają się dopiero w "resolution phase", po wszystkich deklaracjach, wszystkich ARO. W ogóle, po wszystkim :-) Tak, powoduje to, ze nie da się w jednym rozkazie otworzyć drzwi i przez nie przejść, ani otworzyć i strzelić, ale uniemożliwi też wpakowanie niemożliwego do skontrowania ARO po otwarciu drzwi.
by Darek_CTR » October 4th, 2017, 12:36 pm
by Mroczyslaw » October 4th, 2017, 12:51 pm
Darek_CTR wrote:Chyba masz za dużo wolnego czasu :-)
Nie, jeśli przyjmiemy założenie, że drzwi otwierają się na koniec rozkazu, po wszystkich działaniach, to mina czekająca za drzwiami również nie wybuchnie.
by Freezyone » October 4th, 2017, 6:20 pm
by Mroczyslaw » October 4th, 2017, 6:42 pm
Freezyone wrote:Mroczysław - mina triggeruje się jako ARO.
Skoro tutaj nie ma ARO ludek ze środka pomieszczenia, bo ustalone jest, że otwarcie następuje na koniec koniec resolution, to mina również nie ma na co AROwać, bo nie ma aktywnego modelu w jej strefie/LoFie.
by Dark Daturazi » October 4th, 2017, 7:19 pm
by Darek_CTR » October 4th, 2017, 10:12 pm
by Mroczyslaw » October 4th, 2017, 10:32 pm
Darek_CTR wrote:Dobre wieści! Zaktualizuję posta z listą drużyn i wpłat pewnie dopiero w weekend.
Co do tej nieszczęsnej miny: nie, to nie jest identyczna sytuacja. Mina wybucha, kiedy model w jej ZoC coś zrobi. Po otwarciu drzwi na końcu rozkazu nikt już niczego nie robi.
by Darek_CTR » October 5th, 2017, 1:06 pm
by Darek_CTR » October 5th, 2017, 8:07 pm