by Mroczyslaw » July 30th, 2017, 4:56 pm
by Errhile » July 30th, 2017, 5:21 pm
by Mroczyslaw » July 30th, 2017, 5:28 pm
by Errhile » July 30th, 2017, 5:47 pm
by Gurney » July 30th, 2017, 6:01 pm
by Pietia » July 30th, 2017, 6:23 pm
Gurney wrote:Co do asasynów - dużych zmian nie było. Fajnie jakby przy okazji nowego startera ich ogarnęli. Rzeczywiście, trzech Daylami raczej sugeruje, że sekta się wreszcie ogarnie i nauczy działać w nowym środowisku -
by KasCer » July 30th, 2017, 6:44 pm
by Mroczyslaw » July 30th, 2017, 7:07 pm
by KasCer » July 30th, 2017, 7:38 pm
by Narrator » July 30th, 2017, 8:14 pm
by Errhile » July 30th, 2017, 8:42 pm
by Ranger » July 30th, 2017, 9:39 pm
by Pierzasty » July 31st, 2017, 10:32 am
by Nuada Airgetlam » July 31st, 2017, 10:44 am
Pierzasty wrote:Podobno CB nauczyło się na figurkach do Aristei i będzie stosować"nowy sposób montażu figurek". Maru, twoje ulubione podziały z Outrage'a jeszcze wrócą
by Raeone » August 2nd, 2017, 8:14 am
Morran Massai Hunter - Repack
by KasCer » August 2nd, 2017, 11:58 am
by Maniac » August 2nd, 2017, 1:34 pm
Raeone wrote:[..]Morran Massai Hunter - Repack
Buahahaha ja wiem że to modele must have...ale to jest jedyna rzecz która w Corregidorze wymaga resculptu natychmiastowego. Serio. Ot logika i łaska Spaniardów na pstrym koniu popierdziela.
by Darek_CTR » August 2nd, 2017, 2:12 pm
by KędzioR_vo » August 2nd, 2017, 2:47 pm
Darek_CTR wrote:KasCer wrote:Oraz stoły dla inspiracji:
http://www.lead-rising.com/2017/08/inte ... -dump.html
"jak nie ustawiać stołów na turniej Infinity"
by Darek_CTR » August 2nd, 2017, 3:10 pm
by SamboR » August 2nd, 2017, 8:32 pm
by Narrator » August 2nd, 2017, 9:10 pm
SamboR wrote:Co mi się podoba w niektórych z tych stołów to fakt, że przedstawiają jakąś historię, a nie randomowo rozrzucone pudełka, co niestety króluje na naszych stołach.
by KędzioR_vo » August 3rd, 2017, 11:01 am
SamboR wrote:Nie chcę się czepiać, ale to podobne zagęszczenie jakie prezentowała Rumia. Nadmienię tylko, że mnie osobiście ono nie odpowiadało. Przywykłem do gęstszego terenu, ale nie dużo (poziom zeszłorocznej Chełmży, z małymi wyjątkami).
Co mi się podoba w niektórych z tych stołów to fakt, że przedstawiają jakąś historię, a nie randomowo rozrzucone pudełka, co niestety króluje na naszych stołach.
by Darek_CTR » August 3rd, 2017, 11:08 am
by Pietia » August 3rd, 2017, 12:02 pm
by Mroczyslaw » August 3rd, 2017, 11:20 pm
by KreoL » August 4th, 2017, 12:01 am
by SamboR » August 4th, 2017, 6:53 am
KreoL wrote:Do Malifaux IMO to pomysł na najlepsze tereny od razu określasz wysokość i nie masz problemu z spadającymi modelami
by Pierzasty » August 4th, 2017, 8:29 pm
Fatality L1 (New skill) when declaring a BS Attack using the BS Attribute, the user can add 1 to the Damage value of their BS Weapons. Note that the Khawarij’s Grenades are not affected by this as Thrown Weapons use the PH Attribute.
Fatality L2 (New skill) when declaring a BS Attack using the BS Attribute, the user gets a Critical on BS Rolls of 1 as well as the usual BS Rolls of the Modified BS Attribute.
by Hansolo » August 4th, 2017, 9:04 pm
I would take gameplay over authenticity for a science-fiction board game any day of the week.