Page 1 of 2

21.09.2019r. - Boarding Action - 150 (Sezon XIII)

PostPosted: August 25th, 2019, 11:22 am
by KędzioR_vo
Zapraszam na piąty turniej Trzynastego Sezonu Ligi Pomorskiej:

Image

Termin: sobota, 21 września 2019r.
Miejsce: Stacja Kultura, Rumia Dworzec PKP / SKM
Czas: start gier ok. 9:30.
Należy być na miejscu najpóźniej do 9:15.
Wejściówka 10zł na rzecz Ligi Pomorskiej.

Rozegramy 3 bitwy trwające po 90 minut lub 3 tury albo po turze, w której jeden z graczy ma Retreat!, kolejny rozgrywa swoją i koniec..
Należy mieć przy sobie przejrzyste i czytelne rozpiski jawne, by móc je pokazać przeciwnikowi. Należy mieć też rozpiski tajne do sprawdzenia na koniec rozgrywek.

Armie na 150pkt, 3SWC. Można mieć 2 rozpiski - wybieramy, którą gramy po poznaniu scenariusza i przeciwnika, a przed rzutem na inicjatywę.

W związku z walką w wąskich korytarzach dopuszczone są jedynie jednostki o sylwetkach S1 i S2, można wystawiać motocyklistów pieszo, nie można brać jednostek z przymusowym wykorzystaniem AD: Combat Jump oraz Inferior Infiltration.

Zagramy w naszym własnym, bardzo lubianym systemie Boarding Action - na takich mapkach z dodatkiem małych przeszkadzajek - UWAGA, te plansze są mniejsze od typowych mat, mają ok. 90cm x 90cm, stąd też mniejsze i rozróżnione strefy rozstawienia:
Image

Image

Image

Kolorowe linia to strefy rozstawienia - żółta oznacza mniejszą strefę, dla zaczynającego (ok.5,5cala), natomiast czerwona, bardziej wysunięta, to strefa dla drugiego gracza (ok. 9 cali).

W każdej z bitew większość drzwi zaczyna jako zamknięte. O tym, czy drzwi wewnątrz stref rozstawienia są otwarte, czy zamknięte, decyduje rozstawiający się tam gracz.
Otwierać drzwi można Short Skillem w kontakcie, bez rzutów.
UWAGA - drzwi otwierają się na KONIEC rozkazu, czyli wróg nie może jako ARO zastrzelić otwierającego.
Na potrzeby niszczenia mają ARM 6 i STR 1. Można je psuć tylko amunicją Anti-Materiel.
Drzwi do Centrum Dowodzenia (centralne pomieszczenie) są też zamknięte, ale by je otworzyć, należy wykonać test Short Skill na WIP, Inżynier i Haker na WIP +3 w kontakcie, pozostali specjaliści na WIP (oraz inżynier przez dronkę lub haker przez repeater), zwykłe jednostki na WIP -3.
Mają statystyki ARM 8 i STR 2.
W CC drzwi trafia się automatycznie (jednostki z CC powyżej 20 mogą rzucać, chcąc trafić krytyka), przy strzelaniu drzwi mają dodatkowy modyfikator +3 do trafienia (jeśli z dystansu mamy +3, to jest łącznie +6).
Ściany mają statystyki ARM 8 STR 3 i również można je niszczyć - po wywaleniu powstaje przejście wielkości Narrow Gate.
Ściany do Centrum Dowodzenia mają ARM 10 STR 3.

W każdej grze liczymy Objective Points (za cele misji) i Victory Points (za przeżywanie gier swoimi jednostkami).
Przeliczamy OP na punkty meczowe - Tournament Points.
Różnica 0 OP - remis 2:2 TP
Różnica 1-3 OP - mała wygrana/porażka 3:1 TP
Różnica 4 i więcej OP - duża wygrana/porażka 4:0 TP.

Układ w tabeli turniejowej będzie ustawiany wg:
1. Ilości zdobytych Torunament Points
2. Ilości zdobytych Objective Points
3. Zdobytych Victory Points za przeżywanie swoimi jednostkami
4. Ilości Objective Points zdobytych przez przeciwników

W pierwszej bitwie gramy losowo. Spóźnialscy zagrożeni pauzą.
Dalej system szwajcarski.
W razie nieparzystej liczby graczy osoba pauzująca (najbardziej spóźniona na turniej lub wylosowana w pierwszej grze) będzie dostawała uśrednioną ilość OP i VP zdobytych w bitwach.

Wylosujemy 3 scenariusze z 4 przedstawionych poniżej:

1. Zająć centrum dowodzenia - należy opanować pomieszczenie zlokalizowane w centrum mapy.
Za posiadanie w pomieszczeniu dowodzenia większej ilości jednostek 1OP, za dwa razy więcej jednostek 2OP (nie kumuluje się z poprzednim).
Za większą wartość punktową 1OP, za 2 razy większą wartość punktową 2OP (nie kumuluje się z poprzednim).
Dodatkowo za posiadanie w centrum minimum dwóch jednostek 1OP i za wyczyszczenie pomieszczenia z aktywnych wrogów na koniec 1OP.
Razem maks 6OP za same cele scenariusza, dodatkowe 1OP za wybicie 75VP lub więcej i jeszcze 1OP za wybicie więcej VP, niż wybił przeciwnik.


2. Przejąć dane - przed rzutem na inicjatywę kładziemy na linii środkowej co 18cm 4 podstawki piesze, symbolizujące ciała naukowców. Dla każdego z tych ciał robimy test scatter - ustawiamy znacznik wybuchu z 1 skierowanym do środka, rzucamy D20 i D6, pierwszy to kierunek zniesienia, drugi to ilość cali. Oczywiście trup nie może trafić na ścianę, jeśli tak się stanie, ustawiamy podstawkę na linii zniesienia jak najbliżej, by cała była w pomieszczeniu.
Każde z ciał ma przy sobie dane, które musimy przejąć. By je odszukać, należy w kontakcie z naukowcem zdać test PH - Short Skill. Lekarze oraz inżynierowie mogą próbować przeszukiwać ciała poprzez dronki, ale z PH - 3 (korzystając z cechy PH dronki).
Specjaliści - Lieutenant, engineer, hacker, FO, CoC, doktor, paramedyk, specialist troop - mają prawo przerzucić nieudany test przeszukiwania.
Jeden naukowiec ma tylko 1 zasobnik z danymi. Jeśli jednostka, która pobrała dane, zginie lub utraci przytomność, traci się za to punkty, a dodatkowo wróg może z takowej pobrać te same dane.
Każdy żołnierz może nieść nieograniczoną liczbę danych.
Jednostki mogą sobie przekazywać dane - jest to Short Skill w BtB.

Do zdobycia po 1OP za posiadanie każdego zasobnika z danymi, dodatkowo 1OP za niedopuszczenie wroga do informacji (nie może miec żadnego pakietu na koniec gry) i kolejny 1OP za posiadanie minimum 2pakietów informacji.
Łącznie z tego 6 OP, dodatkowe 2OP za mordowanie - 1OP za wybicie 75VP lub więcej i jeszcze 1OP za wybicie więcej VP, niż wybił przeciwnik.


3. Misja Treningowa - krwista pomorska wyrzynka z pewnym dodatkiem mózgu - mordujemy wrogie jednostki różnymi naszymi.
Za zranienie wrogów 1 jednostką - 1 OP
Za zranienie wrogów 2 jednostkami - 2 OP
Zranienie 3 jednostkami - 3 OP
4 jednostkami i więcej - 4 OP (nie kumulują się z poprzednimi)
Dodatkowo za posiadanie "killsów" u większej ilości jednostek, niż posiada wróg - 1 OP
Za dwa razy większą ilość killerów - 2 OP (nie kumuluje się z poprzednim)
Dodatkowo za wybicie 75VP - 1 OP
Za zabicie więcej VP, niż wróg - 1 OP.

Dobijanie przy stanie Uncounsciousness się nie liczy. Natomiast punkty są za każde zranienie - nawet wtedy, gdy przykładowo dwie jednostki trafią i zranią tego samego wroga w ARO, to obie dostają punkcik. Zranienie, które zostanie uleczone, też daje punkt.


4. Rajd na Generatory - Na środkowej linii pola walki stawiamy dwa znaczniki na podstawkach 40mm - jeden w centrum dowodzenia, drugi na środku szerokiego korytarza. Są to generatory osłon. Naszym celem jest kalibracja tych generatorów na pożytek naszej armii.
Kalibracja to short skill BtB, normal test WIP.
Inżynier i haker mają bonus +3 do WIP, specjaliści inni (Lieutenant, Spec Opsy, Forward Observer, Chain of Command, Doktor, Paramedyk) na WIP, a jednostki zwykłe testują podłączanie kontaktu na WIP -3. Dronki medyczna i inżynierska również mogą klikać anteny, na WiP - 3 (korzystając z własnej wartości WiP).
Kalibracja na swoje fale automatycznie wyłącza wrogą kalibrację.
Za posiadanie na koniec gry skalibrowanego generatora są 2 OP.
Dodatkowo 1OP jest za posiadanie większej ilości skalibrowanych generatorów na koniec każdej z rund i 1OP jest za uniemożliwienie wrogowi kalibracji żadnego z generatorów podczas gry.
(Przykładowo gracze A i B toczą zażarty bój, skupiają się na jednym generatorze o oznaczeniu X - gracz A skalibrował generator X w 1 turze, gracz B nie miał żadnych skalibrowanych generatorów, dopiero w 3 turze gracz B wytłukł wroga i przekalibrował generator X - w związku z tym gracz A dostaje 1OP za posiadanie skalibrowanej większej ilości generatorów przez większą ilość tur, ale gracz B zyskuje 2OP za skalibrowanie generatora na koniec gry).
Plus po 1OP za wybicie 75VP wroga i 1OP za wybicie więcej VP, niż wróg.


Dodatkowe uściślenia do Boarding Action, związane z różnymi kwestiami wystawienia itp:

Skoczkowe - tylko wychodzenie z krawędzi bocznych, maksymalnie do połowy pola bitwy. Dla nich traktujemy zewnętrzne ściany jako możliwe do pokonania (bo na niektórych mapach nie mieliby prawie gdzie wyjść).
Jednostki, które muszą zeskakiwać - jak bekony - nie mogą być używane.

Infiltracja - daje +3 cale do strefy wystawienia. Dodatkowa opcja, to wystawienie między swoją strefą, a środkiem pola walki test PH-3, w razie nieudanego wyniku stoją na krawędzi własnej. Superior Infiltration musi zdać test PH, by móc wystawić się do połowy.
W żadnym ze scenariuszy nie można infiltrować do Centrum Dowodzenia ani wystawiać tam jednostek automatycznie. Miny i koale mogą być wystawiane maksymalnie do środka pola bitwy, o ile wystawiającemu wyszedł test infiltracji - jeśli test infiltracji nie wyszedł, jednostka traci swoje Deployable Weapons (!).
Jednostki z inferior infiltration - nie mogą być używane.

Impersonacja - jednostki dostają +3 cale do wystawienia. Mogą wystawiać się do połowy stołu przy udanym teście WiP.

Koale, miny itp - powtarzając - nie mogą być wystawiane w pomieszczeniu, do którego ich właściciel nie ma otwartego dojścia (nie można ustawić minelayera w jednym korytarzu, a miny dalej w zamkniętym pokoju). Maks do połowy pola bitwy, o ile ich wystawiający zdał test infiltracji, inaczej są one traktowane jako ekwipunek utracony.
Koale - aktywują się jak zwykle wtedy, gdy wróg wykonuje akcje w ich Zone of Control, ale mogą dobiec do wroga tylko wtedy, gdy wystarczy im na to podstawowego ruchu - 10 cali.

Forward Deployment - Level 1 dodaje +1 cal do wystawienia, Level 2 dodaje +2 cale.

Mechanized Deployment: +2 cale dla wystawienia jednostki.

Jammery - zmniejszamy ich zasięg do 4cali, dodatkowo przy działaniu przez ścianę mają modyfikator -3 do WiPa. Przy braku ścian między jednostką z Jammerem, a ofiarą, atakuje się z normalnym WiP.

Symbioboms - tak samo, jak Jammery - zasięg zmniejszony do 4cali, przy działaniu przez ścianę mają modyfikator -3 do trafienia.[/quote]

Jeśli coś jeszcze się Wam kojarzy, to dawajcie znać.

Proszę o potwierdzanie przybycia, bym wiedział, ile plansz będzie potrzebnych.
Jeśli ktoś chce przetestować grę na tych wydrukach przed turniejem, to możemy się jakoś ustawić gdzieś, wezmę je ze sobą - to głównie info dla nowych graczy ;)

To kto jest chętny na skok do tunelu?...

Image

Lista zapisanych:
1. Suchy
2. Narrander
3. Wojciech
4. HanSolo
5. Perzan
6. Arvee
7. Jezus
8. Szabrownik
9. Strangejour
10. Gęba
11. Ghost
x. KędzioR_vo



PozdRawiam

Re: 21.09.2019r. - Boarding Action - 150 (Sezon XIII)

PostPosted: August 25th, 2019, 3:03 pm
by Narrander
Miało już jie być głupiego scenariusza na zajęcie centrum :v:

Ale będę, może nawet fabularnie :P

I dalej uważam, że obostrzenie co do jammera i ścian jest niejasne. Czy jak stoję za rogiem i jammuje kogoś w korytarzu to mam minus? Niby ściana między nami jest, ale nie wiem, czy o to chodziło w zapisie. Pamiętam, że metalslave mi kiedyś nawet rysunek robił, ale nie pamiętam co ten rysunek robił. Plis, dorzuć klaryfikację do regulaminu

Re: 21.09.2019r. - Boarding Action - 150 (Sezon XIII)

PostPosted: August 25th, 2019, 3:28 pm
by SuchyBWT
Zapisz prosze

Re: 21.09.2019r. - Boarding Action - 150 (Sezon XIII)

PostPosted: August 26th, 2019, 9:24 am
by Wojciech
Proszę o zapisanie!

Re: 21.09.2019r. - Boarding Action - 150 (Sezon XIII)

PostPosted: August 26th, 2019, 11:25 am
by Hansolo
Ano zapisz.

Może w końcu dotrę :P

Re: 21.09.2019r. - Boarding Action - 150 (Sezon XIII)

PostPosted: August 26th, 2019, 6:39 pm
by Zielarz
Niewykluczone, że i ja dotrę! Zapisz proszę!!!

Re: 21.09.2019r. - Boarding Action - 150 (Sezon XIII)

PostPosted: August 26th, 2019, 8:58 pm
by Perzan
Wstępnie chciałbym się pojawić.

Btw, minął już miesiąc, kiedy dostanę koszulkę z MP2019 za którą zapłaciłem?

Re: 21.09.2019r. - Boarding Action - 150 (Sezon XIII)

PostPosted: August 26th, 2019, 9:20 pm
by Arvee
Ja się pojawię jeśli nic mi nie przeszkodzi :-)

Re: 21.09.2019r. - Boarding Action - 150 (Sezon XIII)

PostPosted: August 27th, 2019, 7:32 pm
by KędzioR_vo
Arvee wrote:Ja się pojawię jeśli nic mi nie przeszkodzi :-)


Zapraszam :)
Jeśli będziesz chciał wcześniej przetestować format, to możemy zagrać na planszach boardingowych jakiś preTurniejowy sparing.

Perzan wrote:Btw, minął już miesiąc, kiedy dostanę koszulkę z MP2019 za którą zapłaciłem?


O to pytaj Kreola.


PozdRawiam

Re: 21.09.2019r. - Boarding Action - 150 (Sezon XIII)

PostPosted: August 28th, 2019, 7:53 am
by KreoL
Koszulki miały niską cenę, ze względu na to,że robimy to po znajomości, a w takich wypadkach ja muszę się dostosować. Patche już mam gotowe od dawna i czekają. Jeśli ktoś nie chce czekać prosimy o informację a 20 zł za koszulkę możemy przelać kasę na konto z którego przyszła.

Re: 21.09.2019r. - Boarding Action - 150 (Sezon XIII)

PostPosted: September 4th, 2019, 1:49 pm
by Szabrownik
Proszę o dopisanie.

Re: 21.09.2019r. - Boarding Action - 150 (Sezon XIII)

PostPosted: September 11th, 2019, 7:30 am
by strangejour
Ha-iiiya! :ninja: już sobie ostrzę zęby i katany na myśl o tych wszystkich soczystych engejdżach, proszę o dopisanie!

Re: 21.09.2019r. - Boarding Action - 150 (Sezon XIII)

PostPosted: September 11th, 2019, 10:24 pm
by Perzan
Czy Sapper działa?

Re: 21.09.2019r. - Boarding Action - 150 (Sezon XIII)

PostPosted: September 12th, 2019, 8:30 am
by KędzioR_vo
Perzan wrote:Czy Sapper działa?


Sapper nie działa, bo zmuszałby do zmiany sylwetki z S2 na S3, a dopuszczamy tylko S1 i S2.


PozdRawiam

Re: 21.09.2019r. - Boarding Action - 150 (Sezon XIII)

PostPosted: September 14th, 2019, 8:18 am
by KreoL
Proszę o dopisanie do turnieju Maciej 'Gęba' Gębski.

Re: 21.09.2019r. - Boarding Action - 150 (Sezon XIII)

PostPosted: September 15th, 2019, 8:03 pm
by Zielarz
A ja się muszę wypisać panowie. Babcia odwiedza dzidziusia i zostaje tydzień, więc będę zajęty.
Pozdro!

Re: 21.09.2019r. - Boarding Action - 150 (Sezon XIII)

PostPosted: September 18th, 2019, 3:30 pm
by 0-Ghost-0
Hej powinienem się pojawić ,więc zapiszcie proszę.

Re: 21.09.2019r. - Boarding Action - 150 (Sezon XIII)

PostPosted: September 18th, 2019, 10:45 pm
by Wojciech
Czyżby kolejny kosmita to pojedynku a Achillesem? :twisted:

Re: 21.09.2019r. - Boarding Action - 150 (Sezon XIII)

PostPosted: September 20th, 2019, 3:56 pm
by strangejour
Miłosz declares a Short Skill: Move.
World declares an ARO: Flu.
Miłosz declares a second Short Skill: Reset.
Miłosz rolls a d20: 18 - Failure!
World rolls a d20: 12 - Success!
Miłosz is hit with Flu (Dam: 13; Ammo: Viral).
Miłosz makes two BTS saves: 7 and 15.
Miłosz loses one Wound and is IMM-1 for two turns.
New round begins.


Ach no widzicie, inną walkę muszę rozegrać i nie dotrę jutro... #hańbaseppuku :suicide:

Re: 21.09.2019r. - Boarding Action - 150 (Sezon XIII)

PostPosted: September 20th, 2019, 6:19 pm
by KędzioR_vo
strangejour wrote:
Miłosz declares a Short Skill: Move.
World declares an ARO: Flu.
Miłosz declares a second Short Skill: Reset.
Miłosz rolls a d20: 18 - Failure!
World rolls a d20: 12 - Success!
Miłosz is hit with Flu (Dam: 13; Ammo: Viral).
Miłosz makes two BTS saves: 7 and 15.
Miłosz loses one Wound and is IMM-1 for two turns.
New round begins.


Ach no widzicie, inną walkę muszę rozegrać i nie dotrę jutro... #hańbaseppuku :suicide:


Współczucia!
Ale pamiętaj, że to dopiero pierwsza runda, i masz całą ekipę rozkazorobów, którzy Cię chętnie wesprą (mentalnie ;) ).


PozdRawiam

Re: 21.09.2019r. - Boarding Action - 150 (Sezon XIII)

PostPosted: September 21st, 2019, 6:38 am
by Szabrownik

Re: 21.09.2019r. - Boarding Action - 150 (Sezon XIII)

PostPosted: September 21st, 2019, 5:12 pm
by Wojciech
Dziękuję serdecznie wszystkim przeciwnikom za ten najgorszy chyba w moim skromnym życiu turniej. Stalowy falus rozdeptany na miazgę... trzy razy z rzędu.
Kosmici, straszni kosmici... i ta parszywa dwunastka, tfu ariadna. Ale żeby powstać, trzeba się najpierw wyj@#$ać...

Ale https://www.youtube.com/watch?v=bgLfOrVJJMg

Re: 21.09.2019r. - Boarding Action - 150 (Sezon XIII)

PostPosted: September 21st, 2019, 8:19 pm
by Perzan
Dzięki za gry. Szło dobrze, az tu nagle Szkoci i to w misji z kontrolą Centrum Dowodzenia.

19 modeli. Dym. Chainy. Berserk. A mówią ze niby Taighi sa gięte.

I Szyszkin dupa gdy Szkota kupa...

Re: 21.09.2019r. - Boarding Action - 150 (Sezon XIII)

PostPosted: September 21st, 2019, 8:47 pm
by jezus
Dzieki za wspolne granie!

No nie powiem, ludzie kombinuja z rozpami a format tylko dodaje do egzotyki - fajnie jest nagle zagrac przeciwno czemus nowemu. Cale szczescie sprawdzona strategia blokowanie korytarzy cialami swoich zolniezy spisala sie swietnie. Do momentu az nie xD Prawidza lekcja pokory od Amerykanow!

Re: 21.09.2019r. - Boarding Action - 150 (Sezon XIII)

PostPosted: September 22nd, 2019, 1:56 pm
by KędzioR_vo
Również dziękuję wszystkim za przybycie i za wczorajsze granie.
Miło było zobaczyć nowe osoby, zwłaszcza, że od razu udało się tymże nowym osiągnąć świetne wyniki:

1. Arvee Kaledonia 12TP 20OP 263VP
2. Gęba USAriadna 9TP 15OP 333VP
3. Ghost Neoterra 8TP 17OP 252VP
4. Perzan Shasvasti 8 / 14 / 353
5. Suchy Morat 8 /13 / 338
6. Szabrownik Morat 7 / 12 / 135
7. Jezus Corregidor 6 / 7 / 299
8. KR_vo Ramah 4 / 9 / 175
9. Narrander Ikari 3 / 5 / 218
10. HanSolo Kaledonia 3 / 5 / 145
11. Wojciech Falanga 1 / 3 / 70

Gratulacje dla zwycięzcy i w ogóle topki :)

Z mojego punktu widzenia turniej był trudny, jako, że grałem z miejscem 3, 4 i 6, ale tym bardziej dlatego, że kości mnie wczoraj oszukały.
W bitwie z Szabrownikiem szło jeszcze dobrze, Ramah się umiejętnie broniła, po czym dobrze zaatakowała. Chociaż i tak testowany i zapowiadający się świetnie na te punkty Monstrucker musiał przerzucać każdy z 3 testów na podnoszenie danych (a ma 12 PH), by mu się udało. No i rzucanie 1 i 20 przy trafianiu na 19 czasem boli.
Mimo wszystko wygrałem i trafiłem na prowadzącego Perzana i jego lekko brutalną rozpę.
Zaczynałem, zrobiłem nieco rozpierniczu w armii Shasvastii, mimo pewnego błędu (a bardziej nieznajomości armii wroga) i niepotrzebnej straty Leili. A mogło iść sporo łatwiej. Po mojej pierwszej turze zostawiłem przy życiu tylko 4 jednostki, w tym twardą Taighę. Padła zresztą w impecie, ale później wyszła Sheskin. Szczerze pisząc nawet to, że zjadła mi link nie byłoby takim problemem, bo i tak prowadziłem w klikaniu anten, a Shasi było coraz mniej, ale później przyszła żałość w czystej postaci. Znów Monstrucker miał coś zrobić, poszedł do centralnego pomieszczenia kliknąć antenę, co wygrałoby mi bitwę - po drodze miał zabić Noxa i zostawić przy życiu tylko Sheeskin i Ikadrona. Ale cóż, moje trzy kostki na 11 były gorsze niż jedna wroga na 11 i Mons padł. Nic nie dało ustawienie Ghulama z Panzerfaustem na drodze Sheskin, a wynik 1:6 był brutalnie słaby, biorąc pod uwagę cała bitwę i straty po obu stronach. Jakiś jełop ustawiał ten scenariusz i punktację.
No i finał. Z Ghostem. Przegrałem zaczynanie i okazało się, że ten jeden rzut Monstruckera z poprzedniej gry chyba mi poważnie zaburzył prawdopodobieństwo. Ustawiłem link na agresywną reakcję, Maciek wszedł Garudą, zaatakował - idąc bez covera - Khawarij Spita. On dwie kostki na 18, ja dwie na 16, Khawa ginie. Za to mam normal rolle na Leili, 2 Ghulamach itp itd. I nikt nie trafił. No i na tym można by było skończyć opis bitwy, bo żadnego z kolejnych FtF ani Normal Rolli nie trafiałem, nie zdawałem też ARMów po trafieniach.
Gdy w końcu w swojej turze ubiłem Garudę i próbując podjąć walkę dopchałem Monstrukkera bliżej centrum, rzucając po drodze miny i blokując przejście Auxbotom, okazało się, że ten inżynier nie ogarnia zamka do drzwi.

Image

Dwa razy otwierałem, rzucając dwie 18tki (przy 16 potrzebnym). Postawiłem jeszcze jedną minę i z radością patrzyłem, jak w końcu Fizylierzy rozstrzeliwują tego idiotę. Z chaina położył chociaż dwóch - Ghost i tak zdał przynajmniej ARMy za 2 jednostki.


Sfrustrował mnie ten wczorajszy turniej. Myślę, że miałem fajne rozpy, niezłe plany i ogólnie nie zagrałem aż tak źle, ale kości mnie zniszczyły. Na te małe punkty kilka niefartów pod rząd i kilka strat może zepsuć cały turniej.


Tutaj fotki z wczoraj:
KIIIIIIK


PozdRawiam


P.S. A na przyszłość chyba jednak trzeba wprowadzić limit jednej grupy na Boarding ;)

Re: 21.09.2019r. - Boarding Action - 150 (Sezon XIII)

PostPosted: September 22nd, 2019, 6:37 pm
by Gęba
No to w sumie ja też wrzucę swoje pięć groszy jako nowicjusz i można powiedzieć amator w tych rozgrywkach. Po pierwsze dzięki za cierpliwość dla chłopaków, którzy ze mną grali. Było to dużo biorąc pod uwagę, że zdarzyło mi się popełnić dziecinne błędy z braku ogrania, na które pozwolono mi zmienić decyzję. Po pierwszym turnieju i powrocie do bitewniaków po dobrych 5-6 latach nie mogę się doczekać kolejnego turnieju. Szczęście początkującego pozwoliło mi wystartowac z wysokiego C, co może sprawić wrażenie że moja gra była w pełni obliczalna. Nic bardziej mylnego, ale teraz wiem jak to się je i postaram się wykorzystać ten miesiąc na douczenie się dokładniej zasad. Dzięki wielkie za gre

P.s mój notes z notatkami pęka w szwach :)

Re: 21.09.2019r. - Boarding Action - 150 (Sezon XIII)

PostPosted: September 22nd, 2019, 7:08 pm
by Wojciech
KędzioR_vo wrote:Sfrustrował mnie ten wczorajszy turniej.


Jak to miło, że nie tylko mi się nie udało :twisted:

Re: 21.09.2019r. - Boarding Action - 150 (Sezon XIII)

PostPosted: September 22nd, 2019, 8:02 pm
by Perzan
raport z gry z Wojciechem

Jestem zaimitem 1 grupy na Boarding Action. Tych 19 szkotow to ciut za duzo.

Re: 21.09.2019r. - Boarding Action - 150 (Sezon XIII)

PostPosted: September 23rd, 2019, 9:24 pm
by Narrander
Ja jestem przeciwko 1 CG na boarding. Bo zaraz niczego nie będzie można brać, bo komuś będzie się to nie podobać. Już i tak dużo ograniczeń wlepiliśmy.

Pomyślał bym raczej nad przepisaniem scenariuszy na nowo i ewolucją kilku zasad specjalnych, aby można było takie potworki kontrować.

Re: 21.09.2019r. - Boarding Action - 150 (Sezon XIII)

PostPosted: September 24th, 2019, 7:04 am
by Wojciech
Ariadna chyba tak ma, ze łatwiej grać na kilku grupach, a np nie zrobisz rozpiski Ariadny na 300p na 7 modelach? Ja bym w ogóle grając np Alephem nie chciał by w korytarzach stały nieregularne jednostki z impetem, to obetnijmy je :) Aha, a na większych turniejach może wezmę snajpera w TO to obetnijmy też MSV2 ;)