Turniej Heavy Weight
1. Miejsce i czas trwania rozgrywek:
Groteka, ul. Otwocka 14
Termin: 14.09.2019.
2. Format turnieju:
Podczas imprezy każdy z graczy otrzyma możliwość rozegrania trzech gier w formacie 400p/8SWC, max 2 CG. Każdy gracz może wystawić 2 listy z tej samej armii ogólnej lub sektorialnej.
Turniej zgłoszony będzie do ITS.
https://its.infinitythegame.com/event/8 ... -400p-8swc
3. Opłata i rejestracja:
Udział w zawodach jest płatny. Każdy z uczestników zobowiązany jest dokonać opłaty w wysokości 30 złotych. Wpisowe jest bezzwrotne. Przedpłaty do 31.08 - opłata po tym terminie lub w dniu turnieju 40 zł.
Limit miejsc 15.
Numer konta do wpłat:
Michał Reszka
Bank Millenium: 67 1160 2202 0000 0003 1360 3120
Tytuł: Heavy Weight, nick, its pin.
4. Szkic Harmonogramu:
9:30 - 9:45 Rejestracja graczy
09:50 - 11:50 - Pierwsza bitwa - Show of Force
12:00 - 14.00 - Druga bitwa - The Armory
14:10 - 16:10 - Trzecia bitwa - Decapitation
Zastrzegamy sobie prawo do zmian w regulaminie i harmonogramie.
5. Postanowienia i uwagi ogólne:
A). PRZYGOTOWANIE DO TURNIEJU:
Każdy gracz ma obowiązek przygotować się do turnieju:
• posiadać wydrukowane listy jawne, i tajne z ARMY
• posiadać pełną talię Classified Objectives.
• posiadać miarkę calową, kości K20 (min. 3), znaczniki, wzorniki etc. Oznaczenie LoF na podstawkach – jeśli nie będzie, sytuacje sporne mogą być rozpatrzone na nie korzyść.
• Na liście niejawnej wypada mieć oznaczone, który znacznik Camo itp. odpowiada któremu modelowi.
B). PROXY:
• Dozwolone jest proxowanie, ale tylko innymi modelami od Corvus Belli - nie ma możliwości grania modelami innych firm (dopuszczone konwersje posiadające elementy innych producentów). Dodatkowo model ten musi mieć tą samą podstawkę oraz ogólny wygląd proxowanej jednostki, czyli np. nie podmieniamy motorkiem REMa. Uchroni to przed niechcianym wprowadzaniem w błąd.
• Do limitu nie wliczają się konwersje z innych modeli Infinity The Game, modele niewydane.
C). PAROWANIE:
Wyzwanie (Challenge) dopuszczalne w 1 rundzie.
W kolejnych turach będzie działał system szwajcarski.
D). SĘDZIOWANIE I ZASADY:
widzi/nie widzi.
Jeśli nie ma oznaczonego LoF - zawsze na niekorzyść.
Jeśli jest oznaczony LoF, a nie ma zgody (czy jest 3mm?) - rzut kością.
Przedłużanie gry
Każdy gracz ma godzinę na rozstawienie się i rozegranie 3 tur. Gracz, który będzie przedłużał rozstawianie ponad 10 minut ma być zgłoszony po meczu aby otrzymać kolejne kary.
Gracze, którzy nie zdążą rozegrać w ciągu 2 godzin 3 tur otrzymają kolejne kary.
Wszelkie nowe zasady które pojawią się do czasu turnieju, są oficjalnie dostępne na turnieju, jeżeli takie statystyki czy zmiany będą już powszechnie dostępne.
Niesportowe zachowanie, np. niepotrzebne rzucanie kośćmi przez całą salę z narażeniem zdrowia i życia postronnych graczy zamiast przeciwnika , spowoduje otrzymanie kolejnej kary.
Jeśli sędzia jest wzywany do stołu w celu rozstrzygnięcia zasady, LOFa, czy innej spornej sytuacji to jego decyzja jest ostateczna i nie podważalna! Sędzia będzie starał się podjąć decyzję w zgodzie z zasadami i nie będzie miał na celu urazić czy utrudniać komukolwiek gry, jeśli jednak gracze nie zgodzą się na taką decyzję, to mogą sami rozstrzygnąć tą sytuację, ale wszystkie pretensje po takiej decyzji będą bezpodstawne i nie będą brane pod uwagę.
Dlatego, zaleca się rozstrzyganie wszelkich sporów przy stole. Pamiętajcie jest to gra gentlemeńska, a to Wy macie się dobrze bawić.
Na turnieju zostanie wybranych dwóch sędziów spośród graczy – jeden z przyjezdnych/zagranicznych, drugi pośród lokalnych graczy. Będą oni pierwszą linią kontaktu w sprawie klaryfikacji zasad.
E). NAGRODY:
Przyznawane wg. pozycji w turnieju.
W przypadkach nieopisanych w tym regulaminie ma zastosowanie zdrowy rozsądek i zdanie organizatora/sędziów.