MISTRZOSTWA POLSKI WROCŁAW 13-14 CZERWCA 2015
Posted: May 8th, 2015, 10:17 pm
Serdecznie witam wszystkich zainteresowanych!
Po wielu przejściach związanych z kwestiami lokalowymi, udało się nam pozyskać salę, na której będziemy mogli rozegrać poważny (mam nadzieję ), duży turniej.
Kiedy?
13-14. czerwca 2015.
13.VI - Zapisy od godziny 9, start o 10. Koniec w okolicach godziny 18.
14.VI - Start o 10. Koniec w okolicach 16.
Gdzie?
We Wrocławiu, na osiedlu Kozanów. Ulica Modra 34a. Klub osiedlowy tzw. "Hydrofornia".
Miejsce doskonale znane fanom Flames of War, Infinity gości pierwszy raz.
Niestety z powodu gabarytów sali musimy ograniczyć ilość miejsc do 40.
Dobry dojazd tramwajami, autobusami i pociągiem z centrum (Dworzec PKP, Rynek) oraz z Lotniska. Miejsce jest również dobrze skomunikowane z autostradą A4 (koło 5 km od zjazdu z Autostradowej Obwodnicy Wrocławia). Jest nieźle z miejscami noclegowymi - blisko Ibis Budget i hotel przy hali Orbita.
Wpisowe, nagrody i sponsorzy
W tej chwili rozmawiamy ze sponsorami. Na pewno będzie ITS pack, na pewno będzie dla każdego z uczestników upominek "turniejowy".
Zasady turnieju Wrocław 2015
Organizacja
Start: zapisy rozpoczynają się dnia pierwszego, o godzinie 9:00. Pierwsze paringi zostaną podane o 10:00, koniec pierwszego dnia o godzinie 18:00. Dzień drugi zaczyna się o godzinie 10:00, o 16:00 zostaną podane wyniki turnieju oraz nastąpi rozdanie nagród.
Miejsce: Wrocław, Kozanów, ul. Modra 34a. Klub Osiedlowy.
Koszt wejściówki: 35 zł
Format: ITS mid-tier (300 pts i 6 SWC, bez Spec-Opsa)
Harmonogram:
Dzień pierwszy (sobota, 13.06.2015):
Bitwa I: 10:00-12:00; scenariusz: Transmission Matrix (s. 22-23)
Bitwa II: 12:30-14:30; scenariusz: Cold Sleep (s. 28-29)
Bitwa III: 15:30-17:30; scenariusz: Highly Classified (s. 40-41)
Dzień drugi (niedziela, 14.06.2015):
Bitwa IV: 10:00-12:00; scenariusz: Seize the Antennas (s. 15-16)
Bitwa V: 12:30-14:30; scenariusz: Supermacy (s. 38-39)
Zapisy
Zapisy przez system “Tournament Calculator”, firmowany przez Asara i Sir Kristoffa. Ostatecznym potwierdzeniem udziału będzie przedpłata kwoty wejściówki na podane konto do 5. czerwca.
Konto, na które należy składać przedpłaty:
Multibank
14 1140 2017 0000 4702 0465 2758
Ścibor Sekunda
Orłowicza 1/14 50-539 Wrocław
W tytule MP2015 Ksywka
1. Postanowienia ogólne
1. W sprawach spornych ostateczne zdanie ma sędzia.
2. Turniej ma na celu integrację polskich i międzynarodowych środowisk Infinity.
3. Wszystkich uczestników, jak również i sędziów obowiązują powszechnie przyjęte zasady kultury.
4. Zapisy regulaminu są nadrzędne względem zasad Infinity 3ed, wszystkich FAQów, wiki oraz regulaminu ITS 2015. W kwestiach nie poruszanych przez ninejszy regulamin obowiązują zasady z powyższych dokumentów.
5. Skład sędziowski:
Sędziowie główni:
Sir Kristoff
SamboR
Sędziowie pomocniczy:
TBA.
6. Sędziowie główni nie biorą czynnego udziału w grze. Sędziowie pomocniczy mogą brać udział w grach, a ich rolą jest pomoc w rozwiązywaniu pomniejszych problemów (niejasny LoF, przerzucenie niejasnego wyniku na kości itd.). Od decyzji sędziego pomocniczego jest możliwość odwołania się, w trybie natychmiastowym, do sędziego głównego.
2. Wymagania
Każdy z graczy musi posiadać, co następuje:
1. Dwa egzemplarze każdej z rozpisek: otwartej (informacje dostępne dla przeciwnika w każdej chwili) oraz tajnej (ze wszystkimi kosztami, informacją o Lt., przypisanymi znacznikami kamuflaży itd.)
2. Wszystkie znaczniki niezbędne w wybranej liście.
3. Wszystkie niezbędne wzorniki.
4. Kostki dwudziestościenne w ilości nie mniejszej, niż najwyższy Burst występujący w rozpisce.
5. Figurki:
a) Wszystkie modele muszą być oryginalnymi wzorami Corvus Belli, lub ich konwersjami. Dopuszczone są również własne rzeźby.
b) WYSIWYG nie jest wymagany, jednak mile widziane jest zastępowanie modelu, innym z tego samego oddziału, lub z tej samej klasyfikacji (np. Fizylier z HMG za Fizyliera z ML, lub Muyib za Govada).
c) Modele muszą mieć oznaczone Front Arci. Na stoliku sędziowskim będzie dostępny marker do oznaczenia FA. W przypadku braku FA, sytuacje sporne będą rozwiązywane na niekorzyść gracza bez FA.
d) Proxy są niedopuszczone. Możliwe jest jedynie wystawienie proxów za modele jednostek jeszcze nie wydanych (np. Muyib za Govad, czy Yaogat za Rodok).
e) Modele powinny posiadać rozmiar podstawki sugerowany przez wartość ich Silhouette. W przypadku braku odpowiedniej podstawki, w sprawach spornych decydujący głos będzie miał sędzia pomocniczy/główny.
3. Scenariusze
Rozegrane zostaną następujące scenariusze z ITS 2015. Organizator zapewnia stoły, makiety oraz znaczniki niezbędne do poszczególnych scenariuszy (w formie znaczników lub stosownych elementów terenu).
Dzień pierwszy:
Bitwa I: Transmission Matrix (s. 22-23)
Bitwa II: Cold Sleep (s. 28-29)
Bitwa III: Highly Classified (s. 40-41)
Dzień drugi:
Bitwa IV: Seize the Antennas (s. 15-16)
Bitwa V: Supermacy (s. 38-39)
4. Wyniki i paringi
1. Gracze będą klasyfikowani wg. ilości zdobytych Objective Points, a w przypadku remisu - wg. zdobytych Victory Points.
2. Parowanie graczy w rundzie pierwszej odbędzie się w sposób losowy, z uwzględnieniem ośrodków, z których pochodzą gracze. Preferowane będą paringi graczy z różnych ośrodków.
3. Możliwe jest wyzwanie gracza na “Challenge” - tylko w pierwszej bitwie, gracz wyzwany może odrzucić wyzwanie. Nie można wyzwać gracza z tego samego ośrodka.
4. Paringi w kolejnych rundach będą tworzone w systemie szwajcarskim.
5. Bye otrzymuje zawsze gracz będący najniżej w rankingu.
6. Bye jest liczony wg. wzoru z ITS 2015.
7. Nie można otrzymać więcej niż jednego Bye’a.
8. Gracze mogą uzyskać maksymalnie 55 OP. 50 za bitwy oraz 5 za Fair Play.
5. Tereny
1. Na turnieju wystąpią tereny leśne, wodne, pustynne oraz górskie.
2. Tereny będą oznaczone niewielkimi kartkami z opisem wg. wzoru:
Typ terenu/Trudność
3. Obowiązują zasady terenu z podręcznika N3.
4. Drzwi, osłony okien oraz ściany można niszczyć, wg. zasad z podręcznika N3. Przyjmuje się, że drzwi to Security Gate (ARM 4, BTS 3, STR 2), okna to Security Window (ARM 1, BTS 0, STR 1), a ściany to Outer Wall (ARM 10, BTS 0, STR 3).
6. FAQ
LISTA GRACZY:
1 Paweł "Pawlo" Szymonek Wrocław T5783 PanOceania 0[0]
2 Mateusz "Izwor" Izworski Wrocław 0[0]
3 Grzegorz "vanTroff" Szczesniak Wrocław 0[0]
4 Tomasz "idio" Jeznach Wrocław D5640 Tohaa 0[0]
5 Piotr "Hortensie" Szczęsny Wrocław P4966 Tohaa 0[0]
6 Michał "Michal" Ławniczak not assigned N5297 Japanese Sectorial Army 0[0]
7 Grzegorz "Grasiu" Graś Wrocław 0[0]
8 Łukasz "Vathaar" Dziąk not assigned D3002 Japanese Sectorial Army 0[0]
9 Kuba "Kerlhan" Baranowski Wrocław Z2771 Haqqislam 0[0]
10 Jakub "Skeld" Golec Wrocław F5586 Assault Sub Section of the S.S.S. 0[0]
11 Darek "Dark" Daturazi Wrocław Y3177 Shasvastii Expeditionary Force 0[0]
12 Michał "Zalew" Zalewski not assigned U7968 Morat Aggression Force 0[0]
13 Konrad "Noun" Rajngruber not assigned E4794 Yu Jing 0[0]
14 Adam "Eddy" Stokłosa not assigned 0[0]
15 Tomasz "tomekjar" Jardzioch not assigned 0[0]
16 Daniel "Amorphium" Bolwin Hamburg K7482 Neoterran Capitaline Army 0[0]
17 Alexander "Macbain" Bolwin Berlin I6188 Ariadna 0[0]
18 Maciej "PLooschacK" Wójt Łódź 0[0]
19 Maciej "KasCer" Kasprzyk not assigned P4751 Japanese Sectorial Army 0[0]
20 Michał "Misiek" Chudzikowski Łódź W5253 Japanese Sectorial Army 0[0]
21 Błażej "RONIN" Pietrzyk Łódź T9728 Imperial Service 0[0]
22 Grotz "Anubis" Patrick Berlin L551 Nomads 0[0]
23 Jan "Barrin" Vancl Prague D7002 Nomads 0[0]
24 Napp "Cap.Pannic" Nicolas Berlin R1886 Combined Army 0[0]
25 Adam "Alri" Brus Prague Q3065 Tohaa 0[0]
26 Martin "Safir" Rybín Prague E8676 Haqqislam 0[0]
27 Petr "YasTera" Brhel Prague W8389 Aleph 0[0]
28 Jakub "Thandar" Němec Prague S1285 Neoterran Capitaline Army 0[0]