Freezyone wrote:Garran odnośnie Beaconlandu, to czemu nie bazujemy na normalnych zasadach ITS? Jest tam opisane co ze skoczkami i camo:» Those Specialist Troops deployed in a Marker state or in Hidden Deployment will not have a Beacon.
AD i To camo rozumiane jest jako Hidden Deploy, a camo jasno jest opisane, więc nie wiem skąd ten FAQ wzięliście, bo ja tam info nie mogłem znaleźć tego co przytoczyłeś
Ja natomiast mam pytanie co do tego stwierdzenia:Have the same number of Activated Beacons in the enemy’s Dead Zone as the adversary in his own Dead Zone at the end of the game (1 Objective Point, but only if at least 1 Beacon has been Activated by the player in the Dead Zone)Players can only Target the Exclusion Zone, and the enemy’s Deployment Zone and the enemy’s Dead Zones.
Rozumiem, że chodzi o porównanie ile ja postawiłem u przeciwnika, a ile on u mnie i kto ma więcej ? Z tego opisu tak to jasno nie wynika, ale chcę mieć jasność ( za to drugi opis mówi jasno, że ja nie mogę stawiać beaconów w swoim DZ, więc jak on by postawił nawet jeden to już ma więcej i ja tak samo u niego, ale to by nie miało sensu)
1. Co do markerów rzeczywiście, jest jasno napisane, że wszelkie camo i hiddeny nie generują bekona. To moja wina, bo poprosiłem Garrana o doprecyzowanie, gdyż pojawiła się ta wątpliwość na ostatnim turnieju, a umknął mi ten punkt.
2. Tak, jako że nie możesz stawiać we własnym dead zonie to gracz A musi mieć więcej dead zonie gracza B, niż gracz B w dead zonie gracza A.