Jurisdictional Command of Corregidor──────────────────────────────────────────────────
Group 1 10
0
0
WILDCAT Heavy Rocket Launcher / Assault Pistol, Knife. (2 |
20)
WILDCAT Boarding Shotgun, Flash Grenades, Deployable Repeater / Pistol, Knife. (
18)
WILDCAT (Number 2) Combi Rifle + Light Flamethrower, D-Charges / Pistol, Knife. (
20)
WILDCAT Lieutenant Combi Rifle + Light Flamethrower, D-Charges / Pistol, Knife. (
19)
WILDCAT Combi Rifle + Light Flamethrower, D-Charges / Pistol, Knife. (
19)
INTRUDER HMG, Grenades / Pistol, CCW. (1.5 |
42)
HELLCAT Spitfire / Pistol, Knife. (1.5 |
28)
SEÑOR MASSACRE Boarding Shotgun, E/M Grenades, Zero-V Smoke Grenades / Pistol, AP CCW, E/M CCW. (
27)
ALGUACIL (Forward Observer, Deployable Repeater) Combi Rifle / Pistol, Knife. (
12)
LUPE BALBOA Combi Rifle, Nanopulser, Panzerfaust, Smoke Grenades / Pistol, CCW. (
23)
Group 2 4
0
0
VALERYA GROMOZ Hacker (Hacking Device) Combi Rifle + Marker / Pistol, Knife. (0.5 |
22)
TOMCAT Doctor Combi Rifle + Light Flamethrower + 1 Zondcat / Pistol, Knife. (
26)
ZONDCAT Electric Pulse. (4)
ALGUACIL Paramedic (MediKit) Combi Rifle / Pistol, Knife. (
12)
ALGUACIL (Forward Observer, Deployable Repeater) Combi Rifle / Pistol, Knife. (
12)
5.5 SWC | 300 PointsOpen with Army 5Takie coś mi wychodzi, jeśli miałbym grać na linku Wildcatów. Zawsze widzę potrzebę posiadania Hellcata, świetny skoczek, który w najgorszym wypadku wyląduje w Twojej strefie rozstawiania. Specjaliści w obu grupach, co też się przydaje.
A co do Intrudera hakera, to mam złe doświadczenia. Jeśli ruszy się camo więcej niż raz, to przeciwnik na 90% sądzi, że to Intruder i stara się to zabić w swojej turze czym się da. Trzeba polegać na repeaterach. Plus to b. dużo pkt. za zwykły dek, 0 BTS no i broń modelu nie powala. CA w tych punktach wystawia Umbre, który rzuci sobie Cyber Maskę, ma 3BTS, lepszy dek i biega 6-2 cali.
Jeśli chodzi o CA, to polecam na jednej grupie grać. Sam wystawiam coś w tym stylu:
Combined Army──────────────────────────────────────────────────
Group 1 10
0
0
UMBRA LEGATE Hacker (Hacking Device Plus) Boarding Shotgun, Flash Pulse / Pistol, DA CCW. (0.5 |
43)
ÍMETRON Electric Pulse. (
4)
IKADRON (Baggage, Repeater) 2 Light Flamethrowers, Flash Pulse / Pistol, Electric Pulse. (
9)
IKADRON (Baggage, Repeater) 2 Light Flamethrowers, Flash Pulse / Pistol, Electric Pulse. (
9)
KO DALI Combi Rifle, Nanopulser, D-Charges / 2 Assault Pistols, Knife. (
37)
MAAKREP TRACKER HMG / Pistol, Knife. (1.5 |
33)
UNIDRON (Forward Observer) Plasma Carbine / Pistol, Electric Pulse. (
15)
NOCTIFER Missile Launcher / Assault Pistol, Knife. (1.5 |
32)
SHESKIIN MULTI Rifle, Nanopulser, D-Charges / Pistol, DA CCW. (
39)
CHARONTID Lieutenant (Multispectral Visor L3) HMG, Nanopulser / Heavy Pistol, Knife. (2 |
79)
5.5 SWC | 300 PointsOpen with Army 5Perfidnie gram beż doktora robaka, bo zawsze szkoda mi poświęcać 2-3 rozkazów, żeby mieć szansę na postawienie jakiegoś wojaka na nogi, zawsze wolę przeć do przodu kolejnym terminatorem w kolejce. Spokojnie można agresywnie grać Charontydem, bo ciężko wpaść w LoL mając kilka zapasowych modeli, które mogą się stać dowódcą po jego śmierci. Umbra też zwykle dociera na miejsce dzięki Cyber Masce. No i na końcu Ko-Dali wypruwa tony ołowiu na krótkim dystansie, zazwyczaj bardzo skutecznie eliminując ważne wrogie modele. Na pewno nie polecam tworzenie super drogiego linku u moratów. 2 granaty z dymem i ktoś Ci ich może nieźle rozmontować. Zupełny brak Multi Spectrali może okazać się dużym problemem, jeśli przeciwnik będzie miał kilka camo.
Tylko problem polega widzę na tym, że szukasz raczej modeli na wystawę niż na turnieje. Wtedy pytanie polega na tym ile możesz wydać, by mieć i to i to