Page 1 of 1

Aktualizacja zasad i scenariuszy ITS 2015

PostPosted: June 13th, 2015, 12:51 pm
by bajdur
widzę że CB wydało ver 2.0 ITS 2015. Warto to drukować? Nie wiem co się zmieniło

http://static.infinitythegame.com/archi ... 5-2015.pdf

Re: aktualizacja zasad i scenariuszy ITS 2015

PostPosted: June 13th, 2015, 1:55 pm
by Alkasyn
Bardzo dużo zmienilo sie w niektorych scenariuszach, np w Beaconland.

Ogólnie warto sobie wydrukowac.

Niestety nie znamy listy zmian dokładnej.

Re: Aktualizacja zasad i scenariuszy ITS 2015

PostPosted: June 13th, 2015, 9:33 pm
by Hansolo
1) W Beaconland usunięto zdanie "Exclusion Zone is not applied to Dispersion rules".
2) W Cold Sleep bonus + 3 WIP dla doctorów stackuje się z Doctor Plus i Akbar Doctor.
3) To samo co wyżej w Coffin Raiders.
4) AI Beacons też rzucają na obrażenia w Biotechvore.
5) Poprawiona mapa w NImbus Zone.

I to w sumie tyle co zauważyłem.

Re: Aktualizacja zasad i scenariuszy ITS 2015

PostPosted: June 14th, 2015, 8:58 am
by KędzioR_vo
Hansolo wrote: W Cold Sleep bonus + 3 WIP dla doctorów stackuje się z Doctor Plus i Akbar Doctor.
3) To samo co wyżej w Coffin Raiders.


Wow, to będę zdawał WiPy w końcu, szaleństwo :D


PozdRawiam

Re: Aktualizacja zasad i scenariuszy ITS 2015

PostPosted: June 14th, 2015, 9:02 am
by Qbel
Avicenna zdaje w tych scenariuszach na 21 :twisted:
To mi dogodzili.

Re: Aktualizacja zasad i scenariuszy ITS 2015

PostPosted: June 14th, 2015, 11:33 am
by Azurix
Rozumiem, że Doctor Plus stackuje się tylko w tych scenariuszach, gdzie Doktorzy mają bonus do "klikania"? Innymi słowy, HaqqIslam ma +6 lub nie ma w ogóle bonusu w pozostałych misjach? ;)

Re: Aktualizacja zasad i scenariuszy ITS 2015

PostPosted: June 14th, 2015, 6:32 pm
by ikko
Wlasnie mam watpliwosc. Sam gram Haqq ale wydaje sie zbyt piekne.
Generalnie wymagania dla doktorow sa:
REQUIREMENTS
»»The user must be in base to base contact with his target.
»»The target must have a Wounds Attribute.
»»The target must be Unconscious.

However, the user of Doctor Plus benefits from a +3 MOD to
his WIP Attribute in all WIP Rolls to use this Special Skill.

Nie wiem czy w ITSach uzywa sie danego skilla w normalnym znaczeniu i mamy +3? Przeciez CoC tez jest specjalista a przeciez jest to typowo pasywny skill.

Re: Aktualizacja zasad i scenariuszy ITS 2015

PostPosted: June 14th, 2015, 7:33 pm
by Hansolo
Sorry, pisałem wieczorem i trochę zamotałem :P

Nie ma zapisu, że Doctor Plus się stackuje. Ale usunięto zapis, że się nie stackuje.

Teraz domyślajmy się o co chodzi ;) Ale jak dla mnie nie, bo:

ikko wrote:»»The user must be in base to base contact with his target.
»»The target must have a Wounds Attribute.
»»The target must be Unconscious.

Re: Aktualizacja zasad i scenariuszy ITS 2015

PostPosted: June 16th, 2015, 4:15 pm
by costi
Nie wierzę... Haqqislam dostałby auto-zdawanie w dwóch scenariuszach, to ogromny bonus, szczególnie, że mają takie perełki jak DoktorPlus HI z Regeneracją czy DoktorPlus z TO i Infiltracją.

Re: Aktualizacja zasad i scenariuszy ITS 2015

PostPosted: July 2nd, 2015, 10:38 pm
by Grasiu
Macie trochę takie wrażenie że ITS wymusza trochę jedyną (dwie) słuszne formy rozpiski? Jest sporo jednostek ktore raczej nie widuje się na stole jak super drogie TAGi bo praktyka pokazuje ze turnieje zazwyczaj wygrywają spamowe rozpiski... podoba mi się idea obecnego turnieju we Wrocławiu, gdzie na 300pts jest ograniczenie do jednej Combat Group.

Re: Aktualizacja zasad i scenariuszy ITS 2015

PostPosted: July 3rd, 2015, 10:48 am
by Godeyes
Grasiu wrote:podoba mi się idea obecnego turnieju we Wrocławiu, gdzie na 300pts jest ograniczenie do jednej Combat Group.

Hmm... wolalbym ograniczenie rozkazow. Przy czym nei jestem pewny czy 10 to nei jest za malo. 12 juz szybciej.
Ale faktycznie - przy tylu rozkazach to moze wreszcie daloby rade rozegrac pelne 3 tury :P

Re: Aktualizacja zasad i scenariuszy ITS 2015

PostPosted: July 3rd, 2015, 11:06 am
by Errhile
Mam wrażenie, że takie ograniczenie działa mocno na niekorzyść niektórych armii, np. MRRF. Tam widzę tylko jeden model znacząco droższy, niż 30pkt (Anaconda, bo Mirage-5 to już dwa modele), a 300pkt na grupę bojową maks 10 modeli daje taką właśnie średnią.

W najlepszym razie bardzo to ogranicza liczbę sensownych rozpisek, jakie można wystawić (chyba, że się mylę, nie mam lokalnie nikogo, kto grał by Ariadną w ogóle, a MRRF w szczególności, plus praktycznie nie grywam ITSów).

Re: Aktualizacja zasad i scenariuszy ITS 2015

PostPosted: July 3rd, 2015, 11:24 am
by costi
Graliśmy kiedyś w Wawie turniej Brutal Force i Ariadna szeroko pojęta nie miała żadnych kłopotów z wystawieniem.

Re: Aktualizacja zasad i scenariuszy ITS 2015

PostPosted: July 3rd, 2015, 11:58 am
by Errhile
A powiedz mi, proszę, bo nie mam jasności: "szeroko pojęta" tyczy się wanilii, czy wszelkich wariantów Ariadny z sektorówkami włącznie?

Najbliżej 300pkt-w-1-grupie na MRRF pod kątem ICSa wyszło mi takie coś...

Re: Aktualizacja zasad i scenariuszy ITS 2015

PostPosted: July 3rd, 2015, 6:46 pm
by costi
Gwoli wyjaśnienia, Brutal Force składał się z Frontline, Annihilation i Quadrant Control, więc nie było parcia na specjalistów.

Re: Aktualizacja zasad i scenariuszy ITS 2015

PostPosted: July 3rd, 2015, 7:06 pm
by Cpt.T.Sanders
Na szybko zmieściłem 299pkt u merovingii na linku moblotów, 3 briscardach, skoczku i anacondzie, z 5 specjalistami (2 x inżynier i 3x briscard FO)...nie wygląda to rewelacyjnie, ale bez tragedii...ja grałem w brutal force ogólną, gdzie problem wystawienie sensownej rozpiski na jedną grupę jest mniejszy )vet kazacy, spetznazi tankhunterzy i schodzi sporo punktów), w szkotach też się da (np link greyów/wulverów, mcmarrough, wallace i coś tam jeszcze) ale nawet nie nastawiając się na "spam" lepiej mi się układa rozpiski ariandy na ok 15-16 modeli...

Re: Aktualizacja zasad i scenariuszy ITS 2015

PostPosted: July 3rd, 2015, 7:32 pm
by Errhile
A, rozumiem.

Na nasze szczecińskie warunki dwie pełne grupy to już jest bardzo dużo. Dziś wyprowadziłem w pole Haszaszynów z 2. grupą na 7 modeli (w tym 4 Ghulamów i Shihab, robiących przede wszystkim za źródło rozkazów dla dwójki Ghazich. W sumie chyba Ghazi wygrał grę, bo potraktował Stiopy porucznika Bożogrobca E/Maratem w mojej pierwszej turze).